Η μπάντα των 88 Reunion αποτελούσε ένα μυστήριο για την ελληνική δισκογραφία αρκετά δισεπίλυτο αφού παρ’όλο που είχαν καταθέσει ένα αξιόλογο single το 1987 εντούτοις δεν παρουσιάστηκαν στο κοινό και η όλη πορεία τους έμεινε στο σκοτάδι για πολλά χρόνια.
Αναλυτικότερα το αρχικό σχήμα που προϋπήρξε αποτελούνταν από τον Αντρέα Μαλλιάρη (φωνητικά, κιθάρα), τον Γεώργιο Μαλανδρή (κιθάρα, συνθεσάιζερ),τον Χρήστο Λιλόγλου (φωνή) καθώς και δυο μέλη ακόμα στο μπάσσο και στα ντραμς των οποίων δυστυχώς τα ονόματα δεν διασώθηκαν. Τους τρεις συνέδεε μια βαθιά φιλία που άρχιζε από την παιδική τους ηλικία και η απόφαση για την ίδρυση του γκρουπ ήρθε αυτονόητα να την επισφραγίσει. Σύντομα έδεσαν ως σχήμα αλλά ήρθε η αποχώρηση του Γιώργου Μαλανδρή περίπου το 1975 έως και το 1984 καθώς και οι σπουδές στην Μουσικολογία του Χρήστου Λιλόγλου μέχρι το 1978 οπότε και το σχήμα είχε απενεργοποιηθεί.
Το γκρουπ επανασυστήνεται το 1986 από τον Αντρέα Μαλλιάρη ,τον Χρήστο Λιλόγλου και τον Γεώργιο Μαλανδρή όπου και γράφονται τα τραγούδια «Κλειστά ρολλά» και «Μιλάς για μουσική» καθώς και κάποια ακόμα που δεν έτυχαν δισκογράφησης. Την επόμενη χρονιά ο δημοσιογράφος του περιοδικού Μουσική Κωσταντινόπουλος φέρνει σε επαφή το γκρουπ με τον ηχολήπτη Μανώλη Βλάχο από το στούντιο “IN”στο οποίο και έγινε η εγγραφή των τραγουδιών. Η ονομασία Reunion προήλθε λόγω της τυχαίας επανασυνάντησης μιας φίλης του Αντρέα Μαλλιάρη η οποία είχε φύγει για τις ΗΠΑ από το 1969 και είχε επιστρέψει εκείνη την περίοδο στην Ελλάδα οπότε και έδωσε την ιδέα της βάπτισης του γκρουπ. Την επιμέλεια του εξωφύλλου είχε ο Παναγιώτης Πορτοκάλης ο οποίος εργαζόταν ως μακετίστας σε διαφημιστική εταιρεία με την οποία συνεργαζόταν ο Αντρέας Μαλλιάρης ο οποίος του παρουσίασε την κεντρική ιδέα και την υλοποίησε πετυχημένα στο εξώφυλλο του single. Η κοπή έγινε στην Fabel sound σε 600 αντίτυπα αλλά αρκετά από αυτά παρουσίασαν ένα πρόβλημα στις ψηλές συχνότητες του δίσκου οπότε δυστυχώς δεν δόθηκαν προς πώληση ενώ έγινε και μια παρουσίαση στο Κανάλι 1 του Πειραιά από τον δημοσιογράφο Πέτρο Καντιάνη ο οποίος ήταν παιδικός φίλος του Αντρέα Μαλλιάρη.
Δυστυχώς ενώ το γκρουπ ήδη ετοίμαζε τα επόμενα βήματά του, ο Γεώργιος Μαλανδρής στις 18/1/1990 έφυγε από την ζωή και έτσι τερματίστηκε η καριέρα αυτού του τρίο. Κατόπιν ο Αντρέας Μαλλιάρης εξελίσσεται σε έναν εντυπωσιακά παραγωγικό στιχουργό που μέσα από μια πληθώρα από ποιοτικές συνεργασίες καταξιώνεται στον χώρο της μουσικής .Ανάμεσα από αυτές ξεχωρίζει η συνεργασία με τον συνθέτη Γιάννη Πηλιούρη( ex-Esquires Beat Group) για το άλμπουμ του Robert Williams ενώ με το ίδιο σχήμα γράφεται και το άλμπουμ της Λία Βίσση «Χορεύοντας στην άμμο» το 1988 ενώ μια χρονιά αργότερα, πάλι με τους ίδιους συντελεστές βγαίνει και το άλμπουμ της Τζοβάνας Φραγκούλη «Μια καρδιά στο παρμπρίζ». Την ίδια χρονιά με την συμμετοχή του Μπάμπη Περσίδη στη σύνθεση, γράφονται δυο τραγούδια για το άλμπουμ «Λάθος-πάθος» και την επομένη ετοιμάζεται μια συνεργασία με τον Tony Pinelly αλλά λόγω θανάτου της γυναίκας του ακυρώθηκε. Δρέποντας την ευκαιρία, ο Στέλιος Φωτιάδης από την θέση του διευθυντή παραγωγής της Warner, αναθέτει την προσαρμογή και διασκευή ιταλικών τραγουδιών του ’60 τα οποία ερμηνεύουν οι Γιάννης Βογιατζής, Μπέσσυ Αργυράκη και Τάκης Αντωνιάδης στο άλμπουμ «Σπαγγέτι άλα ελληνικά».Τέλος το αρχικό δίδυμο Πηλιούρη Μαλλιάρη συνεργάζεται πετυχημένα ξανά το 1993 για το άλμπουμ «Μια φορά» του Δημήτρη Ταμπόση δείχνοντας για μια ακόμη φορά τις δυνατότητές του.
Αξιοπεριέργο: Αν και επίσημα το γκρουπ δισκογράφησε ένα single, τα ηχητικά προβλήματα που παρουσιάστηκαν στο βινύλιο κατά την κοπή του και κατά συνέπεια ο ελάχιστος αριθμός αυτών που δόθηκαν προς πώληση του έδωσαν δικαίως τον τίτλο δίσκος- φάντασμα για όλη την δεκαετία του ’80 αφού είναι πλέον δυσεύρετος και οι ελάχιστοι κάτοχοί του μπορούν να αισθάνονται πολύ τυχεροί.
Δισκογραφία: Single “Κλειστά ρολλά/Μιλάς για μουσική” Number Five Records,NFS 1/1987
του Δημήτρη Βασιλειάδη